کد خبر : 211245

پرفسور کرمی: چگونه سیستم ایمنی خود را تقویت کنیم تا کمتر بیمار شویم

- سبک زندگیتان را اصلاح کنید. ۲- اصلاح سبک تفکر. یعنی مثبت اندیش باشید منفی بافی را ترک کنید. ۳- اصلاح سبک تغذیه یعنی غذاهای سالم و سنتی و ارگانیک مصرف کنید. ۴- فست فود ممنوع، میوه سبزیجات و سالاد فراوان، ماهی بخورید، روغن نباتی تراریخته ممنوع روغن کنجد و زیتون مصرف کنید، سس ها ممنوع مگر نوع سالم، سرخ کرده کم آب پز و بخار پز بیشتر. غذا را به اندازه بخورید.



برای تقویت سیستم ایمنی که عامل جلوگیری از ابتلا به سرطان است کارهای زیر را انجام دهید: 

۱ -  سبک زندگی تان را اصلاح کنید.
 ۲- اصلاح سبک تفکر. یعنی مثبت اندیش باشید منفی بافی را ترک کنید.
۳- اصلاح سبک تغذیه یعنی غذاهای سالم و سنتی و ارگانیک مصرف کنید.
۴- فست فود ممنوع، میوه سبزیجات و سالاد فراوان، ماهی بخورید، روغن نباتی تراریخته ممنوع روغن کنجد و زیتون مصرف کنید، سس ها ممنوع مگر نوع سالم، سرخ کرده کم آب پز و بخار پز بیشتر. غذا را به اندازه بخورید.
تا گرسنه نشده اید نخورید و تا سیر نشده اید دست بکشید.
۵-  نان تیره و سبوس دار مصرف کنید و نان سفید ممنوع، شکر و قند ممنوع
 عسل مویز سنجد و ارده و اجیل های ایرانی مصرف کنید مخلفات صنعتی مثل چیپس و پفک و مواد شیمیایی ممنوع بجای نوشابه که قاتل سیستم ایمنی است دوغ کفیر و دمنوش های طبیعی مصرف کنید صبح ها شربت عسل و اب لیمو و شربت های سالم طبیعی.
 به حلال و پاک بودن غذا جدا توجه کنید. 
۶-  ورزش و تحرک عادت شود.
۷-  کاهش استرس و اضطراب و فشار عصبی که دشمن سیستم ایمنی است
۸- نیایش و عبادت و توکل بر خدا و قران که افزاینده سیستم ایمنی است
۹-  دوستی با طبیعت و تنفس هوای پاک و گردش و کوهنوردی و طبیعت گردی و شادی در هر شرایطی.
۱۰- عشق بورزید، محبت کنید، ببخشید، مهربان باشید، خدا را هرگز فراموش نکنید، برای داشته هایتان شکر کنید، هر کاری را با بسم الله شروع و با الحمدلله ختم کنید، ذکر بگویید و نام خدا را بر زبان جاری کنید تا قلبتان آرام شود. 

 اینها را انجام دهید معجزه سلامتی را با چشمانتان ببینید .

@proffessorkarami
لینک کانال: https://t.me/proffessorkarami 
کانال در پیام رسان سروش:http://sapp.ir/professorkarami 

ثبت شده توسط : منصوره وطنی

نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :
بالای صفحه اصلی